tisdag 28 januari 2014

Tvätta sin byk

Tänkte att det kanske var dags att tvätta sin smutsiga byk.


För att visa er vilka problem jag har
och vilka misstag som jag gjort.
 Det är nämligen det man gör om man tvättar sin smutsiga byk,
berättar offentligt.


Men vilken byk vill ni se?


Förmodligen inget annat än mina sockor.



Som får visa att jag är precis som alla andra,
bara en vanlig socka som är utnött på vissa ställen
och som behöver tvättas för att återfå färgen.



Har hål som måste lagas och ställen som måste förstärkas.
Men innan dess hänger jag ut byken.


Tycker att det är ganska befriande att se byken upphängd på tork.
Bara lagningen kvar!

 

1 kommentar:

  1. Visste inte att det hette byk...trevligt att titta förbi din blogg igen =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...