söndag 16 november 2014

Tänk annorlunda!



Det finns de som vägleds av stjärnorna.
Jag vägleds av vänner
även när jag ska köpa dator.

-Alla kulturella personer har en Mac
så det är klart att det är det du ska ha!

Så jag köper en Mac
och så får jag en timmes nybörjarkurs (Media Markt)
efter sonens bussiga kommentar i affären.
-Det här blir nog för svårt för mamma.

Får förstås ställa frågor och då måste jag få svar på 
varför alla kulturella personer väljer en Mac.

-Kanske för att Steve Jobs (en av grundarna till apple) sa:
"Think different"
och det är väl precis vad kulturella personer är bra på.


Vet plötsligt att jag har en dator som passar mig.


1 kommentar:

  1. Den blir du bli nöjd med, när du väl kommer på hur den funkar.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...