fredag 17 augusti 2012

Jag ser dig .......inte




Det går inte att se vem du är, så därför frågar jag bakom datorn: Vem är du som gömmer dig bakom siffran antal läsare?



Inte ens ett litet spår mer om du är en läsare i Sverige, USA, Ryssland eller något annat land. Men om du vill så kan du lämna en liten kommentar, vilket inte är det lättaste förstår jag när vännen som aldrig svär skriker i sitt sms: Men hur fan gör jag!!!

Bäst att engagera sig lite i sina läsares problem framför att fundera över om det kan stämma att jag börjar närma mig 100 inlägg på denna blogg.
Kram alla läsare som finns där ute i cyber-mörkret, synliga och osynliga.

Så här skriver du en kommentar på en blogg:




1. Först markerar du kommentarer.
2. Sedan skriver du i kommentarsrutan som kommer upp.




3. Därefter bockar du i anonym.
4. Klicka på publicera.
5. Avsluta med att skriva av dem bokstäver och siffror som står underrubriken : Bevisa att du inte är en robbot.

 


6. Tryck igen på publicera.
7. Du har fått din kommentar på bloggen!


Ps. Bättre bilder kommer så fort jag är hemma igen.





3 kommentarer:

  1. Hehe ett liknande inlägg som jag skrev hos mig för 1,5 vecka sen cirka. Blev dock inte så mycket bättre med kommentarer för det. Har dock märkt att om jag kommenterar flitigt hos andra får jag oftast kommentar tillbaka. Inte hos alla, men från många fler en om jag inte kommenterar alls. Men visst vore det trevligt om man fick en liten kommentar ibland från alla de "osynliga" läsarna. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har rätt Lottiz! Tänkte att jag skulle hjälpa vänner som inte har egen blogg på traven. Från läsare till läsare och kommentatator ;) Nu ska jag hälsa på hos dig :)
      Kram

      Radera
  2. Heja Mia! Har själv tänkt tanken. Man blir ju så glad av kommentarer och några ord bara:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...