torsdag 12 februari 2015

Unika och olika varenda en



Snippor som svävar i luften på rad
har blivit en vanlig syn för mina söner.
Får inga åsikter om mina torkställningar,
men om priset jag säljer dem för.
"Ska du ta så mycket för en nyckelring så tycker jag att du kan anstränga dig lite bättre. De är ju olika varenda en."
Det är precis som det ska va´ för så är det i verkliga livet också ger jag då till svar.
Sedan gör jag en ny inbetalning
och väljer att inte bemöta den frågande blicken.



45 snippor blev 2700 kronor till 
Panzisjukhuset och Denis Mukweges operationer.

src=http://www.lakarmissionen.se/portal/pls/portal/docs/1/1910005.JPG

Fotnot:
Säljer nyckelringsnippor (100 kr./st)
till förmån för arbetet på Panzisjukhuset i Kongo
(där söndertrasade underliv opereras efter våldtäkter).
Man kan också välja att inte köpa guldsnippa
men stödja arbetet ändå.
Ge en gåva till PMU:s arbete vid Panzisjukhuset på pg 90 00 50-6
eller via läkarmissionens hemsida.


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...