torsdag 21 november 2013

Lever inte som jag lär, men i smyg

Som vuxen med mat för dagen och egen inkomst kan man köpa presenter till sig själv.
Men det gnager lite.
Presenter är till födelsedagar och jag vill ju leva som jag lär:
"Den får du önska dig till din födelsedag"

Och så gör jag det ändå,
beställer present till mig själv.

Tänker att jag kan underlätta lite för min familj,
 som alltid undrar vad jag önskar mig och vad de ska köpa.


Men så kommer paketet lite för tidigt. Fyller inte år nu, utan i januari.

Öppna nu eller på födelsedagen?


Öppnar nu 





och använder den i smyg.
Men när jag kommer hem lägger jag den i kartongen igen

(till nästa gång ;) )


Har handlat väskan hos Blommiga Gredelina
www.blommigagredelina.se

3 kommentarer:

  1. Snygg väska. Tack för din omtanke. Kram

    SvaraRadera
  2. Så läcker väskan blev, den är du värd!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Läcker! Du har ju redan väntat flera månader. Klart du ska öppna den nu. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...