torsdag 19 juni 2014

Stickad sjal på en Marilyn Monroe

Lätt att bli trött på medarbetare som inte vill göra som man säger,


så att man tvingas ta i med hårdhandskarna.


I dag har jag bestämt att jobbet är i skogen.


Trilskas och pratar om medbestämmanderätt.


Får själv göra jobbet.


Men inser att jag gör mig bättre bakom kameran än framför.
 Blir till att börja förhandla
och kommer fram till en förlikning.
 
Blir så här,
vilket jag kanske kunde ha gissat.

 
Marilyn Monroe pose
med mig liggandes på marken för att få bästa bilden.




Min skogssjal är färdig.
Gör sig kanske bäst vid fläderblommorna och inte i skogen.
Om modellen själv får bestämma.

1 kommentar:

  1. Fin sjal! Efter lite handkraft så blev ju dina bilder riktigt bra :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...