lördag 31 augusti 2013

Personlighetsförändrad

Förstår att man blivit personlighetsförändrad när ingen vill tro på att mamman har badat.
Inte ens när man talar om anledningen,
att man blivit inspirerad av tyskarna som hyr huset mitt över viken och som badar varje morgon.


Kan de så kan väl jag?
Så jag badar med refrängen av en bra låt i huvudet.


Var går gränsen för att jag ska kunna bada?
Var går gränsen mellan bra och dåligt väder?
Och när kommer du att säga, att mitt hjärta inte längre är varmt?

Och tar kort som bevis.


Du har ju bara badat fötterna!

Har jag inte!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Hittade din blogg via dina strumpor på mönstersrkivet Fb sida. Tack för det oj vad kul att läsa, du skriver så bra och inspirerande med fina foton till vardags händelser.
    Fortsätter gärna följa dig. Ha en fantastisk fortsättning på sensommaren/hösten. Med vänlig hälsning, Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anita! Du skulle bara veta vad glad jag blir av dina ord. Välkommen tillbaka och Välkommen in på den andra bloggen: www.exsisto.webblogg.se Lite mer och lite annat :)Kram med önskan om en fortsatt rik bloggsommar-höst ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...