söndag 16 juni 2013

Lantliv är en rörig röra...



Lantliv är poppis
och jag märker att jag blir påverkad.
Snor de riktiga lantisarnas styling och resultatet blir så bra att jag kan lura mig själv att tro 
att det ÄR så här stilla och fridfullt i ett lantkök.


Men det är det ju inte.
Det är röra och rörigt



EMMAS OSTRÖRA
allternativt ostkräm
Riv en ost med en smak som du gillar
dela fetaost
klipp färska örter
(ex. timjan, rosmarin och citronmeliss)
i 5 dl. creme frech
Rör allt tillsammans
Låt stå i kylskåpet (ett par timmar eller över natten)


Bred din smörgås och du har ditt liv,
ditt lantliv!


2 kommentarer:

  1. Rörigt värre med rörande vackra smörblommor!
    / Katarina

    SvaraRadera
  2. Skönt inlägg och härliga sommarbilder:)

    Om du vill ha ett gott annorlunda tårtrecept kan du kolla in min blogg:)

    Ha en härlig vecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...