torsdag 5 april 2012

Färglägg påsken med fårull!


Skulle vara snabb och effektiv i dag men något gick snett redan från början. Klockan 13 hade jag ännu inte börjat, men som tur var kom min dotter hem.
-Du måste vara min arbetsledare nu och säga vad jag ska göra och var jag ska börja, för jag kommer aldrig igång, sa jag
-Du kan börja med att stänga av datorn, sa hon.
Det var första ordern och sedan gick det ganska bra. Klarade även av att ta eget initiativ till att ta in grenar från trädgården och "färglägga" dem med lite fårull.






Kan inte förstå varför inte jag kan vara lika klok som dottern. Men efter påskstädningen var jag bara tvungen att visa hur fint det kan bli med påskris utan fjädrar så datorn sattes på, igen.
Trevlig Helg!

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen den färgade ullen, klok dotter du har/Britt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...