söndag 6 maj 2012

Svenskättlingarna är identifierade!


Minns att min mamma sa: Varför är det bara jag som byter toapappersrullarna?  Minns att jag tyckte att hon överdrev och att jag tänkte: Det är väl inget jobbigt.
Nu 30 år senare frågar jag själv samma sak: Varför är det bara jag som byter toapappersrullarna. Hur svårt kan det vá? Och under tiden jag väntar på att någon annan ska fylla på toapapper läser jag ZITS och inser att det är samma problematik på andra sidan Atlanten. Gissar att det säkert är några av våra osmarta svenskättlingar som ännu inte växt upp.

2 kommentarer:

  1. Känner igen detta :-)
    // Helen

    SvaraRadera
  2. ... slängde du gästhanduken i tvättkorgen? Kanske bäst att byta, bara för säkerhets skull nu när det finns två tonårsgrabbar i huset... ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...