söndag 14 juli 2013

Dagens outfit är skogen



Dagens outfit är skogen.
Kräver förstås något mer än en skog


 Nämligen rätt färg på garnet


och moss-stickning.


Har som vanligt bråttom och väljer att sticka på stickor 12
och utan mönster.


Sticker i väg så fort jag kan.


När jag väl stannar upp, upptäcker jag att jag har stickat höger sida mycket längre än vänster.



Men det är då man har användning av orden:
Egen design
Markerar felet så att det blir väl synligt med några knappar från knappburken 
och låtsas att det är så här det var tänkt.


Har plötsligt en designad väst
och tänker att man kanske ska skaffa sig ett varumärke.
Vad sägs om märket:
Design fort och fel
?


Vad vet jag
Det kanske säljer


att kunna erkänna sina fel och brister.


2 kommentarer:

  1. Du är go du Mia. Hur ska jag klara mig utan dig sen när vi inte ses på jobbet längre :-(
    Ps. Älskade bilden på cykeln och garnet på pakethållaren.

    SvaraRadera
  2. Tack för de snälla orden. Blev så glad :) att du gillade bilden för det gjorde jag också.
    Skulle vara kul att starta en grupp: "Bloggande sjuksköterskor" då skulle vi kunna ha ssk-möte ibland ;)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...