lördag 26 oktober 2013

Ser till att bli fotograferad av nakenfotograf


Jag har en hemlig kompis.
En kompis som jag umgås med när ingen annan har tid.
Hade det varit en han skulle namnet varit Mållgan.
Nu är det en hon.
Vi leker modell och fotograf,
 eftersom jag vill visa världen min färdigstickade tröja.


Naturligtvis är det jag som är fotografen och bestämmer hur och var modellen ska stå.


Men sedan vill jag också vara modell.


Men då blir fotografen naken eftersom jag bestämmer igen.
Jag ska nämligen ha på mig samma tröja


Tycker förstås att min hemliga kompis inte ska bli sur för det
eftersom jag har hört att nakenfotografer tjänar rysligt mycket med pengar.


Fast det kanske bara är när de står bakom en buske och fotar i smyg
och då en kändis.

7 kommentarer:

  1. Vilken perfekt hemlig kompis du har! Jag är lite avundsjuk där... Och tröjan är superfin, med behagliga färger och ser så skön ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst har jag! Jag gillar min kompis. Hon ställer alltid upp när jag behöver en modell. Så glad över tröjan också :)
      Tack!

      Radera
  2. Vilken snäll kompis som ställer upp och bilderna blev ju super mysiga. Extra roliga är att jag hörde lite innan inlägget att du skulle fota med din hemliga kompis så jag väntade lite på det här inlägget kan man säga ;-). Erbjudet om att ta en dag tillsammans och fotografera står fortfarande kvar också :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande och rolig utmaning. Då kan jag ju lämna min hemliga kompis hemma :)
      Kram

      Radera
  3. för mig har dagis en negativ klang. Jag tycker dock det är viktigt att oavsett vad man jobbar med så skall rätt ord benämnas, sjuksköterska, förskollärare, läkare osv....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har rätt, men ibland blir det fel även för den som vill säga rätt.
      Klart att förskollärare ska heta förskollärare. Det tycker jag med.
      Vänlig hälsning till platsen i solen

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...