onsdag 16 juli 2014

Hjälp med att bevara sin integritet

Vad bra med en påse som inte talar om var man har varit säger jag till expediten.
Tycker nämligen att det är jobbigt att svara på frågan: Varför?

 

Det är det fler som säger. Hade tidigare affärens logga med stora bokstäver men det fick jag ta bort, 
inte uppskattat av kunden berättar expediten.

Förstår jag mycket väl säger jag. 
Nu syns det ju inte ens att jag har varit här.


Kanske något för systembolaget?
Gissar nämligen att en del av deras kunder också kan har svårt att svara på frågan,
varför de har varit där igen,
och igen och igen.

Ett tips kan vara att dölja innehållet i något annat än i en påse
(med lite fantasi kan man nämligen se igenom).


Tar med mig innehållet till mina likasinnade i 
AS
Anonyma Stickolister

Kan inte låta bli att visa vilken fint färgbad av Muskat och Safran
jag har fått tag i,innan jag stickar upp det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...