söndag 8 februari 2015

All konst behöver inte signeras


Har lärt mina barn att konst ska signeras
så därför kanske det inte är så konstigt att jag får till mig 
att jag borde signera nyckelringarna med mitt namn. 
Men det ska jag inte.
I alla fall inte den här gången
av den enkla anledningen att jag är rädd för att det ska misstolkas.
Gärna personlig men inte privat
eller vad är det man brukar säga?

src=http://www.lakarmissionen.se/portal/pls/portal/docs/1/1910005.JPG

Fotnot:
Säljer nyckelringsnippor (100 kr./st)
till förmån för arbetet på Panzisjukhuset i Kongo
(där trasiga underliv opereras efter våldtäkter).
Man kan också välja att inte köpa guldsnippa
men stödja arbetet ändå.
Ge en gåva till PMU:s arbete vid Panzisjukhuset på pg 90 00 50-6
eller via läkarmissionens hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...