fredag 30 november 2012

Ordinerad tålamod

Hemkommen utan något recept på någon medicin.
Ej heller har jag fått med något recept på motion, som är så populärt nu för tiden.
Näää jag har blivit ordinerad tålamod.
Så jag ber dottern att gräva fram en gammal lampa som jag har på vinden


och så sätter jag igång med mina rutor.




Det måste väl vara tålamodskrävande, 
att sticka ruta för ruta till tre lampskärmar?
 Blir frisk när lampan är färdig,
för jag kan väl inte ha misstolkat doktorns ordination?



7 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Sticka på ;)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du äntligen är hemma Mia-Gumman!!Se till att du blir ordentligt ompysslad! Det är du värd!! Kram Anna<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du skulle verkligen veta, helt plötsligt var jag en gumma med krokig rygg och torra händer, en Mia-gumma:)

      Radera
  3. Du verkar ha resurser i ditt hus du för att kunna träna tålamodet =) Ser fram emot att se resultatet!!

    Stay awesome // Kollegan Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa träningsstället för tålamod: att vara hemma i sin familj;) Hoppas du snart har resultatet hos dig :)

      Radera
  4. Skönt att höra att du är hemma igen! Kram Helen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...