måndag 29 april 2013

Hur bor man på landet?

Bor på landet och måste naturligtvis veta:
Hur man bor på landet.
Men inte vill jag köpa kvällstidningen, vilket är obligatoriskt om man vill köpa bilagan.
Spelar ovetande och försöker smuggla med bilagan med de andra varorna, men blir stoppad.
Får byter strategi.
Handlar i en annan affär.
Stoppar in bilagorna bredvid lantbrödsmjölet.
Lantbrödsmjöl och Bo-på-landet-bilagan hör väl ihop?

Strategin fungerade!

Nu kan jag se hur det kan vara att bo på landet,
i ett annat hus och i en annan del av Sverige.
Men vem nöjer sig med att vara kvar på landet i Sverige?
Inte jag, åker över till landet i Norge.
Där har de ett lantkök som har precis vad jag vill ha:

1 kommentar:

  1. Åhh.. vilket snyggt kök, ett sånt där skulle jag också vilja baka och laga mat och bo i ;)
    Och miaslandliv bloggen är väldigt trevlig läsning!
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...