onsdag 13 juni 2012

Mitt hela team och så jag!


Just nu undrar jag varför jag inte tidigare har pratar mer med min kropp, som betår av 50 trillioner medhjälpare dvs mitt team. Det är vad Tina Thörner säger att man ska göra, prata och coacha ditt team! Så när jag nu har en muskelsträckning i armen och absolut inte vill missa boxpasset så säger jag till mig själv:
Nu ska vi klara det här!
Och det blir inga problem. Ingen smärta varken under eller efter passet, bara en känsla av att "Vad vi är bra, mitt hela team som är ja´!"
Fortsätta prata med mig själv? Absolut, förtår att man har ett visst ansvar nu när man är chef över 50 trillioner team-arbetare. Funderar nu på vilket mål vi ska sikta in oss på här näst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...