tisdag 29 januari 2013

Laget tog brons...utan mej




Lite lustigt känns det allt när man får veta första dagen på jobbet, efter två månaders frånvaro att nu har Vrinnevisjukhuset kommit på tredje plats i kategorin: Landets bästa mellanstora sjukhus. 
Laget har tagit bronsmedalj medan jag suttit i utvisningsbåset. 
Blir därför förvånad när alla välkomnar mig med öppna armar då jag kommer tillbaka 
och att jag också får smaka tårta.
Men...
det kanske är för att de vill att jag ska vara med i det lag som ska knipa guldmedaljen vid nästa mätning.
Så nu får syster Mia lägga sig i hårdträning




2 kommentarer:

  1. Ni är värda priset.Så glad att mina närmaste fick träffa dig när det begav sig..Kram Helen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte vad jag ska svara mer än att din kommentar gör mig varm i <3:at (och att det var inte svårt). Kramar tillbaka

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...